19 września 2014

Zuzia - sesja dziecięca w plenerze

Najbardziej pracowita część sezonu za mną - moje ukochane wiosenno-letnie sesje plenerowe. Uwielbiam biegać z aparatem po parkach, lasach i krzakach :) Mam tyle pięknych sesji do pokazania, postaram się zamieścić na blogu choć kilka z nich.

Z Zuzią spotkałyśmy się w kwietniu. Dziewczynka fantastycznie współpracowała ze mną, co oznacza, że była naturalna i otwarta - chętnie odpowiadała na moje pytania, opowiadała o sobie, pięknie reagowała na moje zaczepki i rozśmieszanie. Naprawdę miałam z czego wybierać, tyle fantastycznych ujęć zrobiłyśmy :)

Teraz kolejna cudowna pora roku przed nami - mam nadzieję na dobrą pogodę i już nie mogę się doczekać jesiennych kolorowych plenerków z małymi i dużymi modelami :) Zapraszam wszystkich chętnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Jelenia Góra, dolnośląskie

Obserwatorzy