9 maja 2013

Jaś z rodzicami - sesja rodzinna w studio

Małgosia z Wojtkiem i malutkim Jasiem odwiedzili mnie kilka tygodni temu. Uwielbiam tę sesję :) I bardzo miło wspominam nasze spotkanie, to fantastyczna strona mojej pracy i bardzo sobie to cenię, że dzięki niej mogę poznać naprawdę fajnych ludzi.
Małgosia z Wojtkiem prowadzą w Szklarskiej Porębie pensjonat Widokówka Karkonoska, przystosowany dla rodzin z małymi dziećmi i z wieloma atrakcjami, sprawdźcie sami na ich stronie. Bardzo polecam wizytę w naszym regionie - w Karkonoszach jest przepięknie, ale o tym nie muszę chyba nikogo przekonywać. A dla gości Widokówki Karkonoskiej mam 10% rabatu na wszystkie sesje ;)

Teraz mamy piękną wiosnę i naprawdę bajkowe plenery na sesje zdjęciowe, kilka zdjęć pokażę już niedługo :)

A tu efekty naszej sesji studyjnej z Jasiem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Jelenia Góra, dolnośląskie

Obserwatorzy