15 maja 2012

Oliwia - sesja studyjna

Kolejna prześliczna dziewczynka była u mnie na sesji - Oliwia.
Uwielbiam swoja pracę. Myślę, że to bardzo ważne, żeby robić w życiu coś z pasją i prawdziwym zaangażowaniem. W każdą sesję wkładam serce, każda sesja jest dla mnie wyjątkowym przeżyciem. Ale to nie tylko przyjemność, to również ciężka praca - przygotowania do każdej sesji, potem wiele godzin przed komputerem, selekcja i obróbka zdjęć, przygotowywanie płyt, pudełek na zdjęcia, albumów, koordynacja zamówień, aby wszystko było na czas. Największą nagrodą za ten wysiłek jest zawsze zadowolenie rodziców dzieci, które fotografuję. Słowa uznania, ich szczęście, bardzo mnie podbudowują i dają siłę do dalszej pracy.
Pozdrawiam rodziców Oliwki, wspaniałej małej dziewczynki, która urodziła się jako wcześniaczek i teraz pięknie się rozwija - życzę Wam wszystkiego dobrego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
Jelenia Góra, dolnośląskie

Obserwatorzy